måndag, januari 08, 2018

Januari och boken

All extra tid går för tillfället till att läsa böcker och se på serier som jag fått eller hört om under julhelgen. Just nu läser jag Störst av allt skriven av Malin Persson Giolito. Vilket sug det är i den boken alltså. Kan inte sluta läsa, har några sidor kvar och kan knappt skriva dessa futtiga meningar eftersom boken draaar mig till sig. Blir ändå lite störd över att jag fascineras så mycket av pengar och överklass. Båda två är är viktiga element i boken. Sådan är jag nu bara. Är inte bättre eller sämre än det.

Julhelgen i Finland var fin, grå, varm, regnig, sömnig, mätt och glad. Typ. Har dock tydligen glömt hur man skriver hela meningar. Återkommer.

Mest var det pyjamas under helgen, men några gånger klädde vi upp oss. Här i all in black.

Under flygresan från och till försäkrade vi oss om att solen inte försvunnit bara varit gömd.


Bort med julfärger och in med vår. Och BOKEN då.




Inga kommentarer: