torsdag, december 01, 2016

Drömmen om duntäcksidet

Här har det varit kallt. Kallaste för den här årstiden på åtminstone 15 år ryktas det på stan. Nu skulle jag kunna gå i ide. Fast jag vill inte lägga mig och sova i något mörkt skrymsle utan jag vill bädda in mig i fluffiga duntänken med typ en kashmir-onepiece i en soffaslashsäng och kolla på serier och filmer.

Hur glad blev jag inte då idag när jag märkte att Ninette Bahne har listat och recenserat smöriga julfilmer på Netflix! Överlag känns det roligt med alla julkalendrar som öppnats på bloggar. Mellan smörfilmerna och bloggläsandet kunde jag dricka mango lassi och shejka loss en stund till t.ex. Black Motion. Lite crazy-dans där i vintermörkret (rörelse, rörelse - måst ju försöka leva som jag lär, fniss).



Har alltid ny(are) musik att erbjuda då jag träffat Lina&Öz - jämnar lite ut den strida strömmen av "lugna favoriter" på bloggen.

Inga kommentarer: